ابزارهای Optitex 2D/3D برای تغذیه سیستم های صندلی حمل و نقل شما

ابزارهای Optitex 2D/3D برای تغذیه سیستم های صندلی حمل و نقل شما

سازندگان صندلی حمل و نقل ممکن است دلایل متعددی برای تجدید نظر در راه حل های CAD خود داشته باشند، جایی که تصمیمات آنها مستقیماً با مسائل فنی و پشتیبانی مرتبط است. اما بیشتر اوقات، برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی است.

برای ارتقای موقعیت خود در بازار، شرکت‌های صندلی حمل‌ونقل توجه خود را به استراتژی‌های محصول جدید و پیشرفته معطوف کرده‌اند. یکی از نمونه‌ها پیشرفت اخیر در بازار جایگزینی صندلی‌های روکش است که ناشی از افزایش آگاهی از بهداشت و ضدعفونی کردن خودرو به دلیل همه‌گیری فعلی و محبوبیت فزاینده اشتراک‌گذاری سواری است. رانندگان اکنون می توانند به راحتی روکش صندلی را هر چند وقت یک بار که دوست دارند تعویض کنند. شخصی سازی نمونه دیگری از روند رو به رشد است که به مالکان خودرو امکان می دهد فضای داخلی خصوصی تری ایجاد کنند.

امروزه، شرکت‌های صندلی حمل‌ونقل باید چندین عامل کلیدی مانند نوآوری، عملکرد، سفارشی‌سازی و کیفیت محصول نهایی را در نظر بگیرند. زمان رسیدن به بازار و هزینه ها، اگرچه اساسی است، اما اکنون به جای اهداف، به عنوان نتایج در نظر گرفته می شوند.

نرم افزار طراحی صندلی حمل و نقل، و به طور خاص سیستم های CAD، برای دستیابی موفقیت آمیز به این اهداف و اجرای استراتژی های محصول اضافی ضروری هستند. با پشتیبانی از ابزارهای طراحی و توسعه قوی، شرکت‌های صندلی حمل‌ونقل می‌توانند محصولات مد روز، باکیفیت و با کارایی بالا را – به موقع و با بودجه – به مشتریان خود تحویل دهند.

اما چالش‌های کلیدی این شرکت‌ها هنگام انتخاب به‌روزرسانی فرآیندهای مهندسی و طراحی خود با یک ابزار جدید CAD، منحنی یادگیری، قابلیت همکاری، توانایی استفاده مجدد از داده‌های موجود، کاهش بهره‌وری در طول انتقال و مقاومت کارکنان در برابر تغییر است.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر است که باید قبل از شروع و نصب یک سیستم CAD جدید در نظر بگیرید.

راه حل «درست» CAD را شناسایی کنید

این که آیا یک سازمان در حال سرمایه‌گذاری بر روی نرم‌افزار جدید یا تغییر بخش CAD فعلی خود است، باید موارد زیادی را در نظر گرفت. خود نرم افزار کافی نیست. سرمایه گذاری بلندمدت و بازگشت سرمایه (ROI) به دنبال آن بیشترین اهمیت را دارند. در حالت ایده آل، پیاده سازی باید سریع، آسان و بدون دردسر باشد و با پشتیبانی قوی مشتری تکمیل شود.

علاوه بر دستیابی به بازگشت سرمایه سریع، اگر یک شرکت در نظر دارد یک سیستم داخلی جدید را در نظر بگیرد، ابتدا باید اطمینان حاصل کند که فروشنده آن می تواند پشتیبانی قابل اعتماد و خدمات حرفه ای، به روز رسانی نرم افزار، رابط کاربری بصری، و باز بودن سیستم و قابلیت همکاری را برای بهینه سازی گردش کار موجود ارائه دهد.

بیایید ببینیم Optitex چگونه به این چالش‌ها و سایر چالش‌های پیاده‌سازی سیستم پاسخ می‌دهد.

خدمات پشتیبانی و حرفه ای – “باید”

شرکت‌های صندلی‌های حمل‌ونقل به راه‌حلی مناسب با برنامه‌ریزی پیاده‌سازی متخصص نیاز دارند تا خطرات مرتبط با کاهش بهره‌وری را هنگام ادغام یک سیستم CAD جدید کاهش دهند. وقتی صحبت از پشتیبانی کاربر به میان می آید، Optitex دوره های آموزشی مقدماتی را برای تسهیل ارتقای مهارت ها و پشتیبانی پروژه به پروژه، برای اطمینان از تداوم و بهره وری سطح بالا در طول مرحله انتقال ارائه می دهد.

علاوه بر این، کارشناسان Optitex فرآیند پیاده‌سازی را از ابتدا تا انتها مدیریت می‌کنند و سرمایه‌گذاری شرکت را قادر می‌سازند تا به طور کامل بهینه شود. تیم‌های پیاده‌سازی توسط متخصصان صنعت هدایت می‌شوند که «کاربران مناسب» را برای هر محصول شناسایی می‌کنند. به یاد داشته باشید که نصب هر نرم افزار جدید همیشه یک فرآیند آزمون و خطا است و کارمندان هنگام یادگیری و تسلط بر سیستم جدید به ناچار اشتباه خواهند کرد. در اینجا، خدمات حرفه ای و آموزش کاربران کلید کاهش زمان، منابع و هزینه های ارزشمند است. به همراه تیم پیاده‌سازی Optitex، سازمان‌ها در مورد مناسب‌ترین گزینه آموزشی برای رفع نیازهای کارکنان خود تصمیم می‌گیرند – در محل، از طریق آموزش الکترونیکی، آنلاین، فردی، گروهی یا در سراسر شرکت، از جمله پشتیبانی اختصاصی از مفهوم تا تولید.

آموزش در محل

نرم افزار را بر اساس موارد استفاده واقعی بیاموزید

یک گزینه ایده آل برای شرکت هایی که نیاز به آموزش عملی و جلویی دارند، جایی که/زمانی که مجاز باشد. این به اپراتورها اجازه می دهد تا نرم افزار را در محیط کار خود از طریق موارد استفاده فعلی شرکت، مانند نوع محصول، کیفیت مورد نیاز، رابط با امکانات تولید و غیره یاد بگیرند.

آموزش آنلاین

با سرعت خود، از هر مکانی بیاموزید

به رهبری کارشناسان نرم افزار، آموزش آنلاین یک گزینه عالی برای کاربرانی است که ترجیح می دهند با سرعت خود کار کنند. زمان تمرین بیشتری را بین جلسات فعال می‌کند، جایی که کاربران با برنامه‌های شلوغ‌تر می‌توانند اطلاعات را در بخش‌های کوچک‌تر در مقابل همه یک‌باره دریافت کنند.

منتورینگ

جلسات کوچینگ فردی با یک متخصص

مناسب برای هر سازمانی با اندازه، می توان برای هر کاربر به صورت جداگانه برای هر کاربر برنامه ریزی کرد تا به صورت حضوری یا آنلاین زمان 1:1 بعد از جلسه آموزشی داشته باشد. این تضمین می کند که کاربر مطمئن است و نرم افزار را بهینه می کند.

آموزش الکترونیکی

مهارت های خود را در هر زمان و هر مکان حفظ کنید!

یک راه عالی برای به روز نگه داشتن مهارت های اپراتور خود پس از آموزش، جایی که آنها می توانند در مورد ویژگی ها و عملکرد جدید نرم افزار بیاموزند. به علاوه، قبل از جلسات آموزشی اولیه، اپراتورهای آینده می‌توانند از آموزش الکترونیکی برای دستیابی بهتر به نرم‌افزار استفاده کنند، بنابراین از قبل به خوبی آماده شده‌اند و جلسه آموزشی بر فرآیندها و گردش‌های کاری متمرکز است.

تیم خدمات حرفه ای Optitex یک فرآیند پیاده سازی یکپارچه را از ابتدا تا انتها تضمین می کند. این تیم به طرز ماهرانه ای برای رسیدگی به سوالات، پرسش ها و نگرانی های کاربران و اولویت بندی سریع درخواست های پشتیبانی آموزش دیده است. در نهایت، این یک تیم پشتیبانی قابل اعتماد است که رابطه کاری نزدیک با مشتریان خود را تضمین می کند. در پایان، نرم افزار جدید توسط تیم هایی که سیستم را پیاده سازی می کنند، کارکنان را آموزش می دهند و نیازهای کاربران را پشتیبانی می کنند، ارائه می شود. شراکت با مشتریانش برای Optitex و سازمان هایی که به آن خدمات می دهد یک برد برد است.

تصمیم ما برای همکاری با Optitex به دلیل ادغام نرم و بدون درز آنها در فرآیندهای طراحی و توسعه ما و مهمتر از آن، سازگاری نرم افزار با تمام سازندگان ماشین های برش بود.
سرجیو ریبیرو، مهندس ساخت، Faurecia، ایتالیا

باز بودن و قابلیت همکاری: به اشتراک گذاری دقیق داده ها

یکی از بزرگترین نگرانی های سازمان ها هنگام ادغام یک سیستم CAD جدید در جریان کار طراحی خود، قابلیت همکاری بین سیستم های مختلف و دقت تبدیل فایل ها است. برای حفظ سطح بالایی از کیفیت، کاربران باید بتوانند همیشه به سرعت، آسان و ایمن به داده های شرکت دسترسی داشته باشند.

با عملکرد پیشرفته Import/Export Optitex، وارد کردن و صادر کردن دقیق فرمت‌های مختلف فایل‌های 2 بعدی آسان است. به همه لایه‌های فایل می‌توان دسترسی داشت، با چندین گزینه در دسترس برای اطمینان از دقیق‌ترین انتقال فایل، جایی که پارامترها را می‌توان ذخیره کرد و مجدداً برای واردات آینده استفاده کرد.

ما شبانه روز کار می کنیم تا صندلی های خودروی خود را بهتر، ایمن تر و هوشمندتر کنیم، اما یک فرآیند موفق ابتدا با طراحی دقیق و برش پارچه ها شروع می شود.
ژان فرانسوا لاپتیت، مدیر ساخت و مهندسی، Faurecia، ایتالیا
“ما توانستیم به سرعت و به راحتی Optitex Marker را با ماشین های برش مختلف در سایت های خود در سراسر جهان ادغام کنیم و خروجی با کیفیت ارائه دهیم. با Optitex، از همان ابتدا می‌دانستیم که یک راه‌حل برنده داریم.»
سرجیو ریبیرو، مهندس ساخت، Faurecia، ایتالیا

نمونه دیگری از نحوه کمک Optitex به ارائه دقت محصول و سهولت استفاده در صنعت صندلی حمل و نقل، Viewer است. این ابزار کاربران را قادر می سازد تا تمام جنبه های انطباق قطعه کار، از جمله خطوط بیرونی و داخلی، و نصب بریدگی ها را در اندازه واقعی روی یک نمایشگر بزرگ بررسی کنند.

با Optitex Tech Pack Essentials، کاربران می توانند تمام داده های سیستم صندلی خود را در یک مکان مرکزی جمع آوری کرده و به اشتراک بگذارند، و به سرعت و به راحتی گزارش های قابل تنظیمی تولید کنند که شامل تمام اطلاعات پروژه – مواد، نمودارهای اندازه گیری، محیط ها و مناطق، دوخت، دستورالعمل ها، و رندرهای سه بعدی است. و اصلاحات آنها

صاف کردن سه بعدی

Optitex برای حمایت بیشتر از مشتریان صندلی حمل و نقل خود، ابزار صاف کردن سه بعدی قوی را برای استخراج قطعات دو بعدی از مدل های سه بعدی وارد شده از سیستم های طراحی سه بعدی پیشرو ارائه می دهد. Optitex دو نوع صاف کردن، Face و Path را ارائه می دهد. صاف کردن صورت برای صاف کردن سطوح مدل های سه بعدی وارداتی به صورت خودکار استفاده می شود، در حالی که صاف کردن مسیر به اپراتورها اجازه می دهد خطوط را مستقیماً روی مدل سه بعدی ترسیم و تنظیم کنند و قطعات را استخراج و صاف کنند. علاوه بر آماده سازی قطعات برای تولید، عملکرد صاف کردن سه بعدی اپراتورها را قادر می سازد تا به سرعت و با دقت قطعات را از مدل ها استخراج کرده و مستقیماً به هزینه یابی با استفاده از ماژول قرار دادن خودکار ادامه دهند.

رابط کاربری بصری و گردش کار بهینه شده

سهولت استفاده و رابط کاربری بصری را هرگز نباید دست کم گرفت. UI، ناحیه کاری و فرآیندهای کاری Optitex قابل تنظیم، ساده و سرراست هستند. وقتی صحبت از بهینه‌سازی گردش کار می‌شود، گردش‌های کاری خودکار Optitex فرآیند طراحی تا تولید را تسریع می‌کند و به طور قابل‌توجهی در زمان، منابع و هزینه‌ها در کل زنجیره تامین صرفه‌جویی می‌کند. همه این ویژگی ها در هر سیستم CAD جدید ضروری است.

به عنوان مثال، اپراتورها می‌توانند رابط کاربری را مطابق با گردش کار خود سفارشی کنند، به طوری که ایجاد یک قطعه آسان و شهودی است، که توسط ابزارهای اندازه‌گیری و تأیید بصری و تعاملی پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، ایجاد فایل‌های تودرتو خودکار یک فرآیند خودکار است، که در آن کاربران می‌توانند چندین عملیات را همزمان محاسبه کنند.

Optitex تنها فروشنده ای بود که یک راه حل خودکار با کارایی بالا و 100% خودکار ارائه کرد که در مصرف پارچه در رتبه اول قرار گرفت. ما یک محصول قدرتمند و قابل اعتماد می‌خواستیم که در ساعات کاری صرفه‌جویی کند، و آن Optitex Marker بود.
سرجیو کاسترو، مهندس فرآیند و رهبر تولید، Faurecia، ایتالیا

به روز رسانی به موقع نرم افزار

Optitex به طور مداوم نسخه های نرم افزار خود را به روز می کند و با ارائه وبینارهای آموزشی و جلسات آموزشی به مشتریان خود به طور موثر ویژگی های محصول جدید را به اشتراک می گذارد. راه‌حل‌های انتها به انتها Optitex به گونه‌ای منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند که بیشترین تعداد گزینه‌های یکپارچه‌سازی را به مشتریان ارائه دهند، به عنوان مثال، از نرم‌افزار طراحی سه بعدی استاندارد، تا تولید. بازخورد مشتری بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند توسعه نرم افزار است. Optitex به مشتریان خود گوش می دهد، به درخواست های تغییرات و اصلاحات پاسخ می دهد، و این تغییرات را در نسخه های بعدی، اگر و زمانی که مناسب باشد، پیاده سازی می کند.

خوراکی های کلیدی

وقتی نوبت به جایگزینی سیستم CAD یا به‌روزرسانی CAD فعلی می‌رسد، در اینجا برداشت ما از مهم‌ترین موارد در بالای لیست خرید شما آمده است:

1 اهداف کسب و کار خود را مشخص کنید و اساساً بفهمید که از فرآیند صنعتی سازی خود به چه چیزی بیشتر نیاز دارید و اینکه آیا نرم افزار CAD جدید انتظارات شما را برآورده می کند.
2 بیشتر از ویژگی ها و عملکرد نرم افزار را در نظر بگیرید. توانایی آن در برقراری ارتباط و دقیق واردات، صادرات و به اشتراک گذاری داده ها، تجربه و پاسخگویی تیم پشتیبانی، و باز بودن و انعطاف پذیری سیستم را که می تواند با رشد کسب و کار شما رشد کند، مانند پیاده سازی سه بعدی، ابزارهای همکاری، و خودکارسازی فرآیندهای خاص، به دقت ارزیابی کنید.
3 از برآورد بیش از حد نیازهای آموزشی و کاهش بهره وری خودداری کنید و توجه خود را به سهولت استفاده و منابع موجود، مانند پشتیبانی فنی معطوف کنید.
به همان اندازه مهم است که عمیقاً در ارائه خدمات فروشنده احتمالی خود و رضایت مشتری غوطه ور شوید. در مورد اینکه دیگر سازندگان سیستم های صندلی حمل و نقل چگونه سیستم را به کار می گیرند، از چه ویژگی ها و عملکردهایی استفاده می کنند و چرا یک فروشنده را بر دیگری انتخاب کرده اند، بینشی به دست آورید.

به روز رسانی راه حل طراحی تا تولید می تواند منجر به مزایای ارزش افزوده شود، که با به دست آوردن یک مزیت رقابتی واقعی، بازیابی ROI، رشد نام تجاری شما و در نهایت فروش شما شروع می شود. به یاد داشته باشید که انتخاب یک فروشنده جدید نرم افزار CAD آغاز یک همکاری طولانی و مثمر ثمر است و می توانید از همان ابتدا آن را به دست آورید.

می خواهید بیشتر بیاموزید؟ برای برنامه ریزی تماس بدون تعهد با یکی از کارشناسان اجرای دوبعدی ما با ما تماس بگیرید.

منابع:

1 ساختن راه پیش رو، مطالعه موردی Faurecia 2021 – https://3dinsider.optitex.com/
2 گزارش صنعت صندلی خودرو در جهان و چین در سال 2021: بازار تحت تسلط برندهای آمریکایی، اروپایی و ژاپنی است – 25 مه 2021؛ منبع – تحقیقات و بازار

mohafezatstudio

این یک بخش توضحیات تست است